23 października 2017, 19:15
Warszawa
+20°C
SCANIA zawsze na czele

SCANIA zawsze na czele – nowa edycja kampanii do klientów z branży

„Zawsze na czele” to program Scania skierowany do klientów w Polsce, realizowany od 1,5 roku. W tym czasie wzięło w nim udział 56 firm transportowych. Od kwietnia 2017 roku właściciele firm i kierowcy mogą testować pojazdy Scania nowej generacji. Wszystkie samochody są wykorzystywane do zadań typowych dla floty firmy.

Nie ma lepszego sposobu na sprawdzenie, czy pojazd spełni oczekiwania użytkownika i przedsiębiorcy niż przekonanie się, jak działa w praktyce. Udział w programie „Zawsze na czele” daje właścicielom firm transportowych okazję do przekonania się, jakie są możliwości pojazdów, usług i systemów Scania w zakresie ograniczenia zużycia paliwa i bezpiecznej jazdy.

W ramach „Zawsze na czele” firma transportowa otrzymuje do dyspozycji zestaw drogowy z wykwalifikowanym trenerem ekonomicznej jazdy, który wspiera kierowcę przez dwa tygodnie. Pierwszy tydzień to jazda trenera Scania w pojeździe z kierowcą firmy. W drugim tygodniu w ramach coachingu kierowca może utrwalić zdobytą wiedzę i wdrożyć ją do codziennej pracy. Przynosi to efekt w postaci niższych kosztów związanych z eksploatacją pojazdu.

Uczestnik programu „Zawsze na czele” wyrusza w jedną z typowych, realizowanych zwykle przez siebie tras. Jednak ten kurs jest wyjątkowy, ponieważ zadanie nie ogranicza się wyłącznie do przewiezienia ładunku, ale również ma na celu poprawienie techniki jazdy i wykorzystanie całego potencjału drzemiącego w pojeździe oraz w usługach Scania – komentuje Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska S.A.

Od 2017 roku w ramach programu „Zawsze na czele” eksperci Scania udostępniają do testów cztery zestawy. W testowej flocie znajdują się dwa ciągniki Scania nowej generacji R450 A4×2NA, jedno podwozie nowej generacji z zabudową przestrzenną R450 B6×2*4LB oraz jeden ciągnik Scania Streamline R450LA4×2MEB. Partnerami kampanii są firmy: Wielton, Wesob/Wecon i Michelin.

Scania „Zawsze na czele” to kampania skierowana do klientów, której głównym celem jest pokazanie jak duże oszczędności podczas realizowania zadania transportowego mogą przynosić rozwiązania Scania, czyli rozbudowane usługi, systemy i pojazdy Scania.

Oceń tekst!

Podobne wpisy

Dodaj komentarz